Meghívó szövegek

Néhány ötlet esküvői meghívó szöveg minták közül, amelyeket a legtöbben használni szoktak:

Természetesen ezek csak alapötletek. Bármilyen egyéb általatok küldött szöveget küldhettek, amit ti a meghívóra szántatok. Bal oldalon a szokásos meghívószöveg minták találhatóak, jobb oldalon pedig a nászajándék tippes versikék. A számokra kattintva jelennek meg az egyes klisék.

Még néhány nap és 2016. július 25-én örök hűséget esküszünk egymásnak. E számunkra oly fontos esemény boldog pillanatait szeretnénk megosztani rokonainkkal és barátainkkal, ezért sok szeretettel várjuk Önt és kedves családját 16 órakor a Debreceni Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében és 17 órakor a Kossuth utcai Katolikus Templomban tartandó esküvőnkre, valamint az azt követő ünnepi vacsorára a Campus Étterembe. Táviratcím: Debrecen, Minta u. 52.

Kedves Családunk és Barátaink! Szeretettel meghívunk, hogy velünk örüljetek, mikor 2016. június 3-án 15 órakor a Debreceni Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében majd a Református Templomban végleg összekötjük életünket. Közös Életünk első óráit töltsétek velünk a Kolibri Étteremben egy vacsorával egybekötött mulatozáson.

Úgy döntöttünk, hogy véget vetünk vadházasságunknak és 2014. május 13-tól már hivatalos formában is összetartozunk. Kedves rokonaink és barátaink társaságában szeretnénk ezt megünnepelni, ezért mindenkit szeretettel várunk a Szegedii Polgármesteri Hivatal Házasságkötő termében 16 órakor kezdődő ceremóniára. Hogy ne gyertek hiába, ezt követően vendégül látunk benneteket a Pacsirta Éttermében tartandó dínom - dánomon.

Úgy döntöttünk, hogy véget vetünk vadházasságunknak és 2015. szeptember 13-tól már hivatalos formában is összetartozunk. Ezúton meghívunk - csatolt részeiddel együtt - hogy szem- és fültanúja légy 16 órakor a polgári (Szentesi Polgármesteri Hivatal házasságkötő terme), majd 17 órakor a katolikus esketésnek a Református Nagytemplomban. Ezt követően féktelen mulatozásba kezdünk birtokunkon. A megjelenés kötelező! (Ezért táviratcím nincs. Addig is elérhetsz minket telefonszámunkon: 06 70/ 123-4567)

Ezúton szeretnénk tudatni, hogy az Úr 2011. éve május szent havának 19. Napján FRIGYRE LÉPÜNK. Polgári esküvő kezdete: 14 órakor a Rakamazi Polgármesteri Hivatal házasságkötő terme Templomi ceremónia kezdete: 15 órakor a rakamazi Református Templom. Szeretnénk, ha ezen a számunkra oly fontos eseményen velünk lennének.

Hódolva a hagyományoknak és eleget téve az előzetes várakozásnak 2011. július 18-án 18 órakor összeházasodunk a hajdúszoboszlói Református templomban. Ebből az alkalomból szeretettel meghívjuk Önöket esküvőnkre és az ünnepi vacsorára a Tuba Tanyára. Táviratcím: Anett, 4027 Debrecen, Minta u. 21.

Miután meggyőződtünk arról, hogy nekünk együtt a legjobb, a sikeres folytatás érdekében 2011. március 30-án összeházasodunk. Reméljük , hogy velünk osztozol e nagy nap örömeiben és megtisztelsz minket jelenléteddel a ceremónián, majd az azt követő dínom-dánomon. Program: - Vendégfogadás: 15.00 órától a Campus Étteremben - Polgári esküvő: 16.30-kor a debreceni Városháza dísztermében - Templomi esküvő: 17.30-kor a Református Nagytemplomban. Visszajelzéseiteket várjuk a 30/123-4567-es telefonszámon.

Itt van eljött a nagy nap, amikor szív a szívnek hűséget fogad. Legyetek hát tanúi ezen eseménynek, s jelenlétetekkel tiszteljetek meg bennünket. Szeretettel várunk Téged és Kedves Családodat 2015. június 15-én 16 órakor a Pécsi Polgármesteri Hivatalban tartandó esküvőnkre majd az azt követő ünnepi vacsorára.

Ezen cédula mindenkori birtoklója szívéllyel értesíttetik, hogy egyrészről Kis Boglárka mint gyűrűs menyasszony másrészről Nagy László mint boldog vőlegény 2011. október havának 23. napján a déli harangozás után nyolcadfél órával (16.00) a debreceni Nagytemplomban megtartják frigyüket és a házasság szent kötelékét választják. Ezen iromány olvasója ezennel feljogosíttatik a fennkölt ceremónián való részvételre, amely célból kéretik ünnepi gúnyáját felöltve, s szívét lelkét díszbe öltöztetve a fent nevezett helyen és időben tiszteletét tenni, majd a mulatságon részt venni.

IDÉZÉS! Összeesküvés alapos gyanúja miatt Kis Anett és Borsos László ügyében a címzettet a Debrecenben 2011. július 15-én kitűzött vallomástételre tanúként megidézem. Figyelmeztetjük, hogy ha az idézés ellenére nem jelenik meg és ezt alapos okkal nem menti ki, vagy engedély nélkül távozik illetve önhibájából olyan állapotban jelenik meg, hogy nem tud mélyen hallgatni, annak a család elővezetését rendelheti el. Ha a határnapot hibáján kívül mulasztotta el, a határnaptól számított 8 napon belül részvét, rajongói vagy kárörvendő levél postázására kötelezzük. Ha az idézett éhen marad elviszi az összeesküvők szerencséjét. Ezt a kockázatot mi nem vállalván utasítjuk a debreceni Viktória Étteremben feltálalt étkek maradéktalan elfogyasztására!

Egyben kellünk? Egybekelünk! Gyere velünk, ünnepelünk: 2011. június 4-én 14-re a szeghalmi Polgármesteri Hivatal házasságkötő termébe majd a református templomba menetelünk. Eztán pedig ebédelünk: Ugyanaznap a Campus étteremben 15h-tól.

Kata sokáig kereste párját, de most úgy tűnik nem árul petrezselymet többé! Endre komoly ígéretet tett, hogy egy életen át párja lesz. Hogy ezt mindenki megtudja hetedhét országra szóló vigasságot rendezünk. A szertartás 2015. május 22-én a Győri Polgármesteri Hivatal házasságkötő termében veszi kezdetét, majd közvetlenül utána a Jóker étterem oldalát rúgjuk ki mulatozás közben. Szeretettel várunk Benneteket.

A király legkisebb leányának Katának kezét Lajos lovag nyerte el. Kézfogójukra a násznép messze földről hivatalos. György tiszteletes napok óta gyakorolja az imákat a szolganép pedig feni a késeket. Az ökörsütéshez a kertben sátrakat állíttattak, és akár száz hordót is csapra vernek a jeles napon. Ezúton invitálunk hetedíziglen, hogy szem- és fültanúja legyetek annak, hogy az úr 2011. évének július havának 4-ik napján 16. órakor a Kalocsai Polgármesteri Hivatal Házasságkötő Termében, majd a Görög Katolikus Templomban örök hűséget fogadunk egymásnak. Azt követően kezdődhet a hét napig tartó vigasság!

Csak neked áruljuk el, hogy maradék eszünket is elvesztve 2011. július 9-én megbilincseljük egymást. Szeretettel várunk e nagy napon, hogy szem- és fültanúja légy e világraszóló eseménynek. Az ég áldását kérjük 18.30 órakor a létai református templomban.

Sokáig gondolkoztunk rajta, hogy mi legyen a meghívó szövege. Pedig olyan egyszerű. Egymásra találtunk és magunkra leltünk. Szeretjük egymást. Jó együtt. Ezt szeretnénk Veled megünnepelni 2016. szeptember 9-én 17.30-tól a Zirci katolikus templomban. A hivatalos ceremóniát vacsora követi, utána pedig buli ezerrel. Várunk szeretettel!

Kedves Családunk és Barátaink! Örömmel értesítünk, hogy összetartozásunk és közös jövőnk jegyében, egy várhatóan meleg nyári délutánon, 2014. augusztus 19-én összeházasodunk. Örülnénk, ha ezen a napon együtt élnénk át a ceremónia megható és az ünnepi vacsora szórakoztató pillanatait. Szeretettel várunk a Hunyadi Étterem különtermében megrendezésre kerülő polgári esküvőnkre és az azt követő vacsorára.

Maradék eszünket is elveszítve úgy döntöttünk, hogy az elkövetkező 100 évre örök hűséget esküszünk egymásnak. Ezúton hívunk és várunk a boldogító igen szem és fültanújának, 2015. augusztus 1-én 14 órakor a paksi Református Templomba és az azt követő ünnepi vacsorára, melyet a Garda Hotel Éttermében tartunk.

Vannak pillanatok, amikor azt szeretnénk, hogy bárcsak az egész világ osztozna örömünkben. Mi ennél szűkebb körre gondoltunk... Rátok!
Ezért sok szeretettel várjunk Téged és egész családodat a 2010. július 18-án, délután 4 órakor a Tubatanyán tartandó vacsorára, ahol hajnalig tartó fergeteges mulatozásba kezdünk megünnepelvén egybekelésünket.

Minden Kedves Vendég és Rokon!
Kérünk titeket, ne vegyétek zokon!
De hogy ne halmozódjon öt edénykészlet,
ennek elkerülése végett, mit ajándékra szánnátok,
inkább borítékban kezünkbe adjátok.
Ígérjük, hogy nem vész kárba,
előbb utóbb befektetjük egy kis családba.

"Azt kérded magadban, mit vegyek? Minek örülnének?
Megsúgom én halkan: egy hajlék melegének.
Borítékba tedd hát, mit ajándékra szántál,
Hogy rajta álljon neved, egy-egy sor téglán!
S ha miénk lett már az a meghitt otthon,
Szíves vendég leszel, ezt ígérhetjük bizton."

„Kérünk Titeket, hogy ne vegyétek zokon,
De hogy ne halmozódjon öt edénykészlet, ennek elkerülése végett
amit ajándékba szánnátok, inkább borítékban kezünkbe adjátok!
Ígérjük, hogy nem vész kárba, befektetjük egy szép nagy házba.”

Kedves vendégeink, ha szívünk szerint tesztek,
nem kapunk tőletek sem tányért, sem mixert!
S ha azt kérditek tőlünk örömet mi szerezne,
mi borítékban kérnénk egynéhány bankjegyet!
Háztartásunk teljes, nem is vágyunk másra,
közös életünk kezdetén, egy kis támogatásra!

Ha még nem sejted,
Ajándékba mit hoznál,
Adunk Neked egy tippet:
Van már minden a háznál!
Gondold végig: Te mit kérnél,
Ha már minden ott lenne kéznél?

Ajándékon ne törd fejed,
háztartásuk komplett,
perselyünk viszont üres.

Aki a nászunkra szép ajándékot adna,
a reánk szánt összeget tegye borítékba:
A legtöbbet ugyanis ez jelenti nékünk,
mert bizony messzire húz minket a szívünk!
Távoli vidékre, romantikus tájra,
feledhetetlen kalandra, álmaink nászútjára!
Szívből köszönünk hát minden kilométert,
mit ajándékotokból együtt teszünk majd meg!

Azt kérded, mit vegyek? Minek örülnének?
Megsúgom én halkan: legjobban a pénznek!
De nem ám mert mohók vagy sóvárak lennének,
hanem mert beleszerettek a saját otthon képébe!
Borítékba tedd hát, amit nászajándékra szántál,
hogy ott álljon majd neved egy-egy sor téglán!
S ha övék lett már az a meghitt négy fal,
szíves vendég leszel, bármikor jársz arra!

Ami kell a házban, megvan már minekünk,
csak a jövőnkről kell még okosan döntenünk!
Segítsetek Ti is, hogy ez könnyen menjen,
s támaszunk ebben egy teli persely legyen!

Kedves Vendég, ne fáradjál,
ajándékért ne szaladjál!
Konyhánk teljes, felszerelt már,
és más sincsen mire vágynánk,
így ha nászajándékot hoznál,
örömöt borítékkal okoznál!
Megköszönjük kedvességed,
s ígérjük, okosan fektetjük be!

Elérhetőségeink

Információ és rendelésfelvétel:

70/ 949 5231 H-P: 10:00-16:00-ig

Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.